Produkcja w Chinach

0
215

Produkcja produktu w Chinach – przyjaciel czy wróg?

Czy uważasz, że Henry Ford wyobrażałby sobie, że za kilka dekad od zrewolucjonizowania przemysłu będziemy mieli globalną gospodarkę z globalną siłą roboczą?

Być może jedną z jego najcenniejszych wizji było jego zrozumienie przemysłu, ale dziś w naszym świecie produkcji tak wiele naszych produktów jest wytwarzanych z części z całego świata. Trudno jest dziś kupić jeden produkt, który został wyprodukowany w 100% w USA – lub tylko w tym innym kraju.

Produkcja w Chinach podbiła przemysł wytwórczy siłą. Dzięki niskim kosztom siły roboczej i światowej klasy fabrykom jest to bardzo opłacalny kraj, który należy wziąć pod uwagę, myśląc o produkcji swojego produktu. Duże korporacje korzystają z tego od wielu lat, ale dzięki odpowiednim kontaktom i infrastrukturze mniejsze firmy mogą teraz czerpać korzyści z produkcji w Chinach.

Global Manufacturing Services z siedzibą w Dallas, firma konsultingowa ds. Produkcji, współpracuje z małymi i średnimi firmami w USA, które chcą zabrać swój produkt do Chin w celu produkcji. Posiadają wcześniej ustaloną sieć fabryk w Chinach w wielu branżach. Współpracują z amerykańską firmą od projektu do dostawy i umożliwiają codziennym mniejszym firmom w USA wytwarzanie produktów w Chinach z ogromną oszczędnością kosztów.

Chiny są bardzo atrakcyjnym krajem do międzynarodowej produkcji wszystkich gałęzi przemysłu, podczas gdy niektóre kraje w regionie azjatyckim znalazły bardziej niszowy rynek. W tym momencie Indie i Pakistan mają większe możliwości w zakresie tekstyliów, ale nadal stanowią realne opcje dla światowych producentów.

Chociaż globalizacja spowodowała, że ​​kraje amerykańskie obniżyły płace i obniżyły koszty w stosunku do potrzeb produkcyjnych, musimy wziąć pod uwagę wpływ, jaki ma to na naszą lokalną gospodarkę. Coraz więcej potrzeb produkcyjnych przenoszonych jest poza granice kraju, a na kontynentach USA jest mniej miejsc pracy. Ale kiedy firmy oszczędzają koszty, mogą teraz przenieść te oszczędności na swoich klientów w sytuacji, w której wszyscy wygrywają.